Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος


Την απόφασή του, να μην είναι υποψήφιος δήμαρχος, κάνει γνωστή με ανακοίνωσή του, ο επικεφαλής της μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου Γιώργος Κοτσαρίδας, ο οποίος πρέπει να σημειωθεί ότι δεν έθεσε τον εαυτό του στην κρίση της εσωκομματικής διαδικασίας, για την ανάδειξη του υποψηφίου δημάρχου, στη ΝΔ. Ολόκληρο το κείμενο της ανακοίνωσης είναι το ακόλουθο: «Με την ευθύνη που χαρακτηρίζει την πολιτική και κοινωνική διαδρομή μου, θεωρώ υποχρέωσή μου από τώρα να ενημερώσω τους συμπολίτες μου, ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στο νέο Δήμο Άρτας και για το λόγο αυτό, δεν αποδέχτηκα πρόταση να είμαι ένας εκ των υποψηφίων, που μπήκαν στην δημοσκόπηση που πραγματοποίησε ή θα πραγματοποιήσει η ΝΔ στην Άρτα. Παραμένω ενεργός πολίτης, με έντονη την αγωνία για το καλύτερο μέλλον της πόλης μας και του νέου Δήμου και με κάθε ευκαιρία, θα εκφράζω την άποψή μου, όπως επίσης θα καταθέτω προτάσεις, για το καλό του Δήμου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: