Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Είναι στο χέρι σας...


Μήνυμα του υποψηφίου περιφερειακού συμβούλου ΣΩΤΗΡΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ

Φίλες και φίλοι,
συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,

Συμμετέχω στις εκλογές διεκδικώντας την ψήφο σας για την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση.
Είμαι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό "Ήπειρος - Τόπος να ζεις" με επικεφαλή τον Βαγγέλη Αργύρη.
Δεν θα σας μιλήσω για την κρισιμότητα της ψήφου και το διακύβευμα των εκλογών.
Ούτε έχω πρόθεση να αναλύσω την σκοπιμότητα του μνημονίου και την αναγκαιότητα των μέτρων.
Θέλω να σταθώ σε όλα, όσα μικρά ή και μεγάλα ζητήματα της καθημερινότητας ή και του απώτερου μέλλοντος μας περνούν από το χέρι μας και μπορούμε να τα κάνουμε καλύτερα, γρηγορότερα, λειτουργικότερα...
Όλα αυτά για τα οποία, εξάλλου, χρόνια έδινα την μάχη είτε μέσω της δουλειάς μου, είτε μέσω την συμμετοχής μου στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση ως Νομαρχιακός Σύμβουλος με την παράταξη " Άρτια Δύναμη ", είναι ζητήματα που έχω τη δύναμη, τη δυνατότητα αλλά και τη βούληση να αντιμετωπίσω.

Φίλες και φίλοι,
συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
Για να υπάρξει αποτέλεσμα και μάλιστα άμεσα απαιτείται συνοχή, συνεργασία και συναντίληψη.
Η παράταξη "Ήπειρος - Τόπος να ζεις", με την πληθώρα των στελεχών είναι μία εγγύηση διεκδίκησης, αποφασιστικότητας και αποτελεσματικότητας.
Με αυτούς δίνω τη μάχη για την Ήπειρο και ειδικότερα την Άρτα.
Από την πρώτη στιγμή απάντησα θετικά στην πρόσκληση για συμμετοχή μου σε αυτή την ομάδα, γιατί εκτός των άλλων δεν είχα το δικαίωμα να απόσχω και να αφήσω στη μέση μία προσπάθεια που ξεκινήσαμε εδώ και τέσσερα χρόνια με τη παράταξη "Άρτια Δύναμη" και τον Κώστα Μπόβολο.

Φίλες και φίλοι,
συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
Δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ επαγγελματίας την πολιτικής και της αυτοδιοίκησης.
Θα είμαι πάντα ενεργός πολίτης που όταν καλείται και εφόσον πιστεύει ότι μπορεί με τις μικρές του δυνάμεις να βοηθήσει τον τόπο και τους συμπατριώτες του θα απαντά θετικά.
Σ' αυτές τις εκλογές είμαι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στην Άρτα με τον συνδυασμό "Ήπειρος - Τόπος να ζεις" με επικεφαλή τον Βαγγέλη Αργύρη.
Εάν πιστεύετε ότι αξίζω την εμπιστοσύνη και την εκτίμησή σας, συμπεριλάβετέ με στην επιλογή σας.
Είναι στο χέρι σας...
Εγώ από την πλευρά μου υπόσχομαι να συνεχίσω την προσπάθεια για μια αξιοπρεπή και αναπτυγμένη Ήπειρο, για μια καλύτερη Άρτα, από όποια θέση και αν βρεθώ.
Τα μηνύματα των πολιτών, σε ότι αφορά τον συνδυασμό μας "Ήπειρος - Τόπος να ζεις", είναι απολύτως θετικά. Μια εξέλιξη ακόμα πιο ενθαρρυντική για να βάλουμε όλοι τα δυνατά μας στις λίγες μέρες που απομένουν μέχρι τις 7 Νοεμβρίου.
Ο αγώνας τώρα αρχίζει...

Με εκτίμηση

Σωτήριος Βασιλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: